piątek, 13 lipca 2012

Glossybox lipiec


Ten - mój trzeci - glossybox miał być dla mnie kluczowy. Powiedziałam sobie, albo mnie czymś zachwyci albo zrywam subskrypcję. Na szczęście skończyło się na tej pierwszej opcji. Już kilka dni minęło odkąd otrzymałam to pudrowe pudełeczko, jednak jak widzę większość blogerek otrzymało wersję z tuszem do rzęs, dlatego postanowiłam pokazać swoje:)




1. ALESSANDRO - lakier Pro White Original  36 zł/11 ml
2. BECCA - półmatowy cień do powiek PEŁNY PRODUKT 125 zł/1 g
3. LIERAC - zmysłowy żel pod prysznic Gel Douche Sensoriel 44 zł/ 150 ml
4. SIQUENS - Prevention krem pod oczy PEŁNY PRODUKT 44 zł/ 15 ml
5. UBER - intensywnie regenerująca maska do włosów 74,90 zł/ 100 ml

A Wy co sądzicie o Waszych Glossyboxach? Mnie nauczyły one jednego - potrafię czekać na zawartość pudełka bez podglądania innych blogów, kiedyś nie do pomyślenia;)
    

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz