środa, 20 marca 2013

Błyszczyki wygrane w konkursie Princessy


Postanowiłam skorzystać z dobrej passy konkursowej, która do mnie wróciła i wziąć udział w konkursie Princessy. Na 4 wysłane kody trafiłam 3 błyszczyki, więc średnia jak najbardziej dobra:)

Moja wygrana to 3 błyszczyki L'Oreal Glam Shine Fresh.


Od razu mówię, że to moje pierwsze w życiu kosmetyki do makijażu tej firmy. Nie wiem, czy taka linia błyszczyków jest w regularnej sprzedaży, a zważywszy na to, że w loterii chcą ich rozdać około 50 tys., to chyba jest to jakaś tańsza wersja. Mi od razu w oczy rzuciło się niezbyt luksusowe opakowanie.
Mam dwa kolory, gdyż podobno różowy jest najbardziej rozchwytywany i go brakło. 


181 Sheer Grenadine to krwista czerwień, natomiast 187 Aqua Mandarine to po prostu pomarańcz/mandarynka;) 
Błyszczyk nakłada się na usta gąbeczką w kształcie jakby łezki, jednak nie jest ona zbyt sztywna, nie wiem czy ma to ułatwiać aplikację, czy mam taki chybiony egzemplarz.


Wolę bardziej kryjące błyszczyki i pomadki, a to jest po prostu taki żelowy połysk z lekkim kolorem, typowy dla letnich makijaży.


Także szału na mnie te błyszczyki nie zrobiły. A Wy co myślicie?




20 komentarzy:

  1. nie miałam tego błyszczyku ..
    podoba mi się ta czerwień :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie, nie.. włosy mam naturalne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję :) Ja wysłałam 6 kodów i nie wygrałam ani 1 błyszczyka ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. a ja nie mogę wygrać;/ jem i jem i ciągle nic, jutro kupuje ostatnią jak nie wygram to się poddaje. A o której godzinie wysyłałaś swoje kody, ja zawsze pod wieczór, może lepiej wysłać z rana?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. różnie, ale wszystkie wysyłałam przez stronę internetową i dzień po dniu;)

      Usuń
  5. Taka trwałość jest ok dla osób, które lubią często się tym błyszczykiem maziać ;) Nie używam koloryzujących więc ciężko mi się wypowiedzieć.

    OdpowiedzUsuń
  6. ja nie miałam szczęścia:/ ale Tobie serdecznie gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Grałam i nic kompletnie, a taką miałam ochotę :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Otagowałam Twój blog, zapraszam do wzięcia udziału w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Otagowałam Cię!
    http://mlodsza-siostra.blogspot.com/2013/03/tag-liebster-blog-avard-nr3.html
    Zapraszam do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. A jak je odbierałaś to musiałaś oddać opakowania i paragon czy tylko same opakowania ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i to i to, tak stoi w regulaminie;)

      Usuń
    2. No właśnie pisało okazać paragon i się zastanawiałam, czy ten tez trzeba oddać.

      Usuń
  11. Ja mam już 2, a kolejny czeka na odbiór :)

    OdpowiedzUsuń
  12. nie lubię takich mazideł i trafnie określiłaś- mało luksusowe opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. też wolę bardziej kryjące błyszczyki, ale przynajmniej coś pod ręką na szybko będziesz miała bez skrępowania że sobie kryjącym wyjedziesz poza kontur ust jak w biegu będziesz sobie poprawiać :)zapraszam na konkurs, ciuszki do wygrania:) http://dreams-amaze-me.blogspot.com/2013/06/giveaway-with-persunmall-clothes-to-win.html

    OdpowiedzUsuń
  14. gratuluję,ja niestety nie wygrałam,ale kolorki są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Thank you for the very nice and interesting information, may be useful
    Cara Mudah Dan Aman Memutihkan Wajah

    OdpowiedzUsuń