piątek, 15 marca 2013

Nowa współpraca!

Kochane, jestem niesamowicie podekscytowana, ponieważ nawiązałam nową współpracę z firmą MacKar, producentem kosmetyków Skarb Matki. Jest to o tyle dla mnie nowość, gdyż będę testowała kosmetyki dla dzieci, czyt. opisywała wrażenia moich dziewczynek z używania tych kosmetyków - w przypadku młodszej latorośli będą to głównie minki i okrzyki:), starsza być może uda się namówić na miniwywiad:)

Pan Paweł Makarczyk, który skontaktował się ze mną, jest już trzecim pokoleniem pracującym w tej polskiej rodzinnej firmie. Została ona założona przez jego dziadka, właścicielem jest jego ojciec, on sam współpracuje ze swoją siostrą. Jako zwolenniczka patriotyzmu lokalnego jestem urzeczona historią firmy, jak i tym, że produkty firmowane ich nazwiskiem są przeznaczone dla typowych 'wrażliwców', jakimi są małe dzieci i niektórzy dorośli.

Ponieważ miałam możliwość wybrania 3 kosmetyków do testów, zdecydowałam się na pewną bazę, która potrzebna mi jest do zadbania o higienę moich urwisów:) 




Jest to szampon, pianka do mycia (którą już jestem zachwycona!), oraz mleczko. Recenzji spodziewajcie się niebawem, przy codziennych dziecięcych kąpielach żywotność takich produktów nie trwa długo:) Jeśli jesteście zainteresowane stroną marki to zapraszam tu:
http://www.skarbmatki.pl/, a ciekawą historię rodzinnej firmy przeczytacie pod tym linkiem:
http://www.skarbmatki.pl/o_firmie/.

Czy wśród moich czytelniczek są jakieś mamy?:)


6 komentarzy:

  1. miałam tą piankę do mycia marki Skarb Matki i również byłam nią zachwycona :)
    pozostałych kosmetyków nie miałam, więc czekam na opinie Twoich córeczek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluję współpracy! to są bardzo fajne produkty!

    OdpowiedzUsuń
  3. miałam kiedyś oliwkę z tej firmy i była całkiem niezła :)

    OdpowiedzUsuń
  4. steady once the info, hopefully this info can be useful for everyone who membacanya.oh yes yes do not forget to visit my blog ...!
    OBAT TAHAN LAMA DIATAS RANJANG
    OBAT PATAH TULANG
    OBAT KUAT TAHAN LAMA BERHUBUNGAN SEKUAL
    AWALUDIN
    OBAT PARU-PARU BOLONG

    OdpowiedzUsuń