poniedziałek, 21 listopada 2011

Sephora Make Up Studio - zapowiedź!

 Ponieważ moja karta pamięci z aparatu okrutnie się zbuntowała:/, nie mam zupełnie możliwości pokazać Wam jak wygląda 'na żywo' cudo, które dostałam od męża na imieniny:) A chodzi o wspomnianą w tytule paletę do makijażu Make Up Studio Sephory:



Nie wiem, jakie macie zdanie na temat tych palet, ale ponieważ ja tradycyjnie co roku dostaję podobne palety (na własne życzenie;)), to do tych z Sephory mam zaufanie. Nie myślałam tylko, że dostanie mi się w tym roku ta największa:) 
Już od kilku dni ją testuję i muszę powiedzieć, że podzielam zdanie wielu posiadaczek tej palety - za taką cenę i jakość to must have dla każdej uwielbiającej eksperymentować z makijażem dziewczyny. Szeroki wachlarz cieni i błyszczyków sprawia, że możemy skusić się na coś, czego w pełnym wymiarze nie kupiłybyśmy ot tak dla kaprysu. Odcienie chłodne i ciepłe, cienie satynowe, z połyskiem i mat, każdy znajdzie tu coś dla siebie....mnie zachwyciły kremowe eyelinery w 6 odcieniach, zwłaszcza, że to moje pierwsze spotkanie z tego typu kosmetykiem. Czekam teraz tylko na poprawę stanu mojego aparatu, żeby przestawić Wam bliżej tę paletę:)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz