poniedziałek, 14 listopada 2011

Ogórek zielony ma garniturek

Ziaja Tonik Ogórkowy 
cera normalna, tłusta, mieszana



Pierwsze wrażenie: kupiłam ten tonik pod wpływem recenzji na jednym z blogów, poza tym do Ziaji mam zaufanie. Charakterystyczna buteleczka skrywa w sobie odświeżający i nawilżający tonik. Z powodu małego otworu przy aplikacji na wacik trzeba buteleczkę trochę ścisnąć. Zapach przecudny, świeży ogórek. Już miałam kiedyś kosmetyk, który tak pachniał - albo był to krem Ziaji albo coś z Avonu, ale sprzed kilkunastu lat;) Konsystencja toniku - woda:) 

Opis na opakowaniu:
ogórkowa receptura: wyciąg z miąższu ogórka, prowitamina b5
  • Łagodnie oczyszcza naskórek
  • Doskonale nawilża i tonizuje skórę
  • Wykazuje skuteczne działanie kojące
  • Przygotowuje skórę do dalszych zabiegów pielęgnacyjnych
 Drugie podejście: Tonik warto kupić dla samej przyjemności korzystania z niego, ten zapach jest powalający. Kosmetyk doskonale oczyszcza moją tłustą cerę, ale bez uczucia ściągnięcia czy pieczenia. Widzę też po dwóch tygodniach, że jest bardzo wydajny, mimo wodnej konsystencji. I co bardzo ważne - nie zawiera alkoholu!



Co dalej?: O ile nic innego nie wpadnie mi w oko, zamierzam przygarnąć ten tonik na dłużej. Cena jest śmiesznie niska za taką jakość, bo ok. 5zł. Polecam!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz