sobota, 12 listopada 2011

Yves Rocher - zapowiedź

 Parę dni temu przyszła paczka, niezbity dowód moich impulsywnych zakupów, ale ponieważ w moim miasteczku nie ma tej drogerii czasem skuszę się na większe zakupy.



Mam sentyment do tej firmy, bo kilkanaście lat temu to był jeden z pierwszych powiewów luksusu (mówię o erze sprzed sephory, douglasa, allegro, itd). 

Część z tych kosmetyków znam, troszkę to nowości. Są zdublowane, bo akurat taką trafiłam okazję, a kosmetyków do oczyszczania nigdy za dużo:P


  • Nutrition Mleczko nawilżająco-odżywcze do suchej skóry z wyciągiem z migdała jeszcze go nie używałam, ale jak na próbę roztarłam go na dłoni to uderzył mnie piękny zapach migdała, jak w olejku do ciasta
  • Fleur de Noel Magiczny kwiat Żel pod prysznic i do kąpieli LE o tym żelu wspomniałam już tutaj
  • Lakier do paznokci Kasztan LE właśnie mam go na paznokciach, nie jest rewelacyjny, ale o tym w recencji 


  • SeboSpecific Delikatny peeling oczyszczający do skóry tłustej i mieszanej już go miałam nieraz i bardzo podoba mi się to, że można go używać codziennie do mycia twarzy
  • 3 Thes Detoxifiants Tonik usuwający oznaki zmęczenia jakaś nowość z wyciągiem z 3 rodzajów herbaty, pachnie obłędnie świeżo, zaciekawiło mnie to, że tonik ma postać żelu i że można nim tonizować oczy!
A wy lubicie Yves Rocher?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz