piątek, 23 grudnia 2011

Marion - Żel peelingujący do ciała, biała czekolada z pomarańczą


Opis działania wg producenta: 
Formuła żelu peelingującego oparta została na kompleksie kondycjonującym skórę oraz mikrogranulkach, które usuwają zanieczyszczenia i martwe komórki naskórka. Subtelny zapach białej czekolady i pomarańczy zapewnia przyjemne uczucie świeżości oraz dodaje pielęgnacji zmysłowego charakteru. Żel poprawia ukrwienie i koloryt skóry. Sprawia, że skóra staje się bardziej miękka, gładka i elastyczna. Przeznaczony do codziennej pielęgnacji każdego rodzaju skóry z wyjątkiem bardzo wrażliwej.EFEKT - skóra doskonale oczyszczona, wygładzona i pachnąca


Pierwsze wrażenie: szukałam w drogerii czegoś żelowego, nie chciałam peelingu kremowego, bo lubię czuć ścieranie. Od razu się przyznam, że jak sięgałam po tę buteleczkę, to byłam przekonana, że to peeling Joanny, bardzo podobna szata graficzna;) Wybrałam taki świąteczny zapach, dostępne są również Truskawka z wanilią, Mleczko kokosowe i Palona kawa (!). Buteleczka jest smukła z przezroczystego plastiku...to dobrze, ale jednocześnie opis kosmetyku jest w kolorze peelingu i przez to zupełnie nieczytelny, prawda?


Mały otworek, przez który świetnie się wyciska:


Konsystencja bardzo gęsta, dzięki czemu żel nie leje się strumieniami, tylko możemy wyciskać odpowiednie 'glutki';) Kolor pomarańczowy z brązowymi drobinkami. Zapach rzeczywiście subtelny, czuję bardziej świeżość cytrusów niż słodycz czekolady. 


Drugie podejście: Kosmetyk świetnie się nakłada, jest średnioziarnisty. Pieni się wystarczająco, by go rozsmarować. Po zmyciu skóra delikatnie pachnie. Jest gładka, nawilżona i o zdrowym kolorycie. Troszkę nie rozumiem, dlaczego producent na swojej stronie jednocześnie poleca go jako codzienny, a pod spodem zaleca używanie maksymalnie 3 razy w tygodniu, ale może chodzi właśnie o skórę wrażliwą? Ja go używam co drugi prysznic i jestem zadowolona:)

Co dalej?: cena jest tak śmiesznie niska, że na pewno skuszę się i wypróbuję kolejne zapachy. Działanie bardzo dobre, piękny zapach. Polecam!

Cena 3,99 zł/100 ml




1 komentarz:

  1. Mam podobny z joanny ;)

    Pozdrawiam i zapraszam ! ;)

    OdpowiedzUsuń